Kære alle

Som tidligere udsendt afholder vi trofæaten d. 20. APR kl. 1900 på Knivholt.
Denne dag er der også mulighed for at få taget blodprøver og deltage i en undersøgelse
for evt. overførte infektioner fra skovflåter og myg. Undersøgelsen er gratis.
HUSK, at det er tid for tilmelding til bukkejagten 2017, på trofæaftenen informeres
mere om bukkejagterne i 2017, men vi kan allerede nu fortælle at vi i samarbejde med Strandby
sandsynligvis giver mulighed for at jage fra torsdag til søndag - men max 3 jagtdage
og stadig 4 pursch i Bannerslund og 6 pursch i Elling og Købstrup.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Fortsat god påske.

Bjarne Dunk