Kære alle

Hermed samlet oversigt over de konkurrence skydninger som der er mulighed for at deltage i via foreningen:

• Den 6. maj kl.10,00 er der holdskydning, på Jagtcenter nord, det drejer sig om Nordjydske Bank skydning, som er 5 mandshold.
  • Den 4. juni kl 10,00 er der holdskydning, på Jagtcenter nord, denne gang er det Jørgen Juul skydning,som er 4 mandshold.

Begge skydninger bliver sponsoreret af Fr.havn jagtforening, så har du lyst til at deltage, skal du møde til udtagelses skydning på Jagtcenter nord onsdag d.3. maj kl 17,00, dette er også den første trænings dag i Sæby i år.

• Råbjerg skydebane starter d. 4. april kl.18,00, de har et par lørdage inden,hvor det er om fomiddagen.
  • Sindal skydebane starter også d.4. april. Se tidspunkt på deres hjemmeside.
  • Ålborgskydebane skyder lørdage hele året fra kl. 10,00 til 15,00

Sidste år startede der en ny holdskydning Vendelbocup 4-mandshold - vi skal her skyde til 40 duer på 7 forskellige baner i løbet

af året med start i april og slut i september. Ved afslutningen spises der helstegt pattegris i Hjallerup.

Har du spørgsmål til ovenstående ,er du velkommen til at kontakte Jan Næser på 4027 3420.

mvh Jan Næser Flugtskydningsinstrutør og kontaktmand i Fr.havn jagtforening