Foråret er snart stærkt på vej, og dermed er det også tid til at begynde at tænke på tilmelding til bukkejagterne på de kommunale arealer.

FRH jagtforening sælger igen bukkejagt til de samme priser - kr. 500 for en weekend (4 pursch).

Meld dig snarest til ved at skrive eller ringe til mig.

Bjarne Dunk
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        formand